11.02.2016 :) Happy Birthday!

Polako,pisem slovo po slovo, al opet mi u glavi pa jos malo ce, pozuri se,napisi.. Upravo je neki casovnik negdje u svijetu otkucao ponoc. I nekome ko je upravo tad pogledao u sat to bas nista ne znaci. Ali nekome je to sretn dan, jer na taj dan se rodilo najljepse bice.. U roku od jedne sekunde, nakon sto je sekundara prosla broj 12 na satu, jedan poseban decko je godinu dana stariji. On je moja ljubav, znas? Zato sto je tu kad mi najvise treba njegova podrska i zato sto ga volim mnogo, bez obzira na neke njegove postupke, jer tako se, dragi moji, voli neko ko ti veoma znaci. Mozda, on upravo cita ovu prilicno dugu poruku i smjeska se, i svida mu se ono sto je napisano. I Boga mi, poslije ove poruke ce se nacitati poruka u kojima mu ljudi cestitaju rodjendan, ali eto ovu ce sigurno pamtiti 😉
Znam to jer ga poznajem. Onako kako umijem da procjenim kako ce odreagovati. Jer, znate, nije mala stvar imati njega pored sebe. Njega treba upoznati, voljeti, cuvati i prije svega razumjeti.. i ponosno se tu saputa njegovo ime dajuci svima na znanje da nikome ne bih dozvolila da ga povrijedi. Ovo je samo jos jedna od 10/20 ili vise poruka koje ces dobiti. Al znaj da se ova razlikuje po tome sto je pisac pola poruke preplakao 🙂 Nemoj da se ljutis, ja to sve iz ljubavi. Sretan ti rodendan, nek te sreca,zdravlje,veselje kroz zivot prati, da si mi MEDENO MOJE uvijek nasmijan i sretan, od srca ti zelim jos jednom sve najljepse.

PS: usput poklon koji sam mu tjela priredit je bio u planu jos za novu godinu/2016 kad sam bila u Bosni, ali nazalost nisam stigla,jer su u susret pojavile neke vece obaveze.. Ali zato, kad sam se vratila, odmah sam razmisljala u putu,sta dalje, pa sam se odlucila, za jastuk s nasim slikama, jedno malo pismo, i upaljac, na kojem takoder je nasa slika.. i da jedan mali video na YouTube..  Voli te tvoj mali mis 

Komentariši